Netflix ortağını seçti: Abonelikte yeni model

Netflix, “daha düşük fiyatlı, reklam takviyeli bir abonelik planı” için global reklam teknolojisi ve satış ortağı olarak Microsoft’u seçtiğini açıkladı. Şirket, yeni hizmetin halihazırda var olan ve reklam içermeyen planlarına “ek” olacağını belirtti.

BBC Türkçe’nin aktardığı habere nazaran, şirketin COO’su Greg Peters gayelerinin kullanıcılara daha fazla seçenek sunmak olduğunu vurgulayarak, “Daha çok erken ve üzerinde çalışmamız gereken çok şey var. Fakat uzun vadeli maksadımız net: Tüketiciler için daha fazla seçenek ve reklamcılar için birinci sınıf, daha uygun bir TV markası deneyimi” dedi.

Amerikan Wall Street Journal gazetesine nazaran Netflix, verdiği hizmetin modülü olarak reklam gösterebilmek için Warner Bros, Universal ve Sony Pictures Television’la yaptığı mutabakatları tekrar görüşmeler yapıyor. Şirket, yeni model için abonelerden ne kadar fiyat alınacağını şimdi duyurmadı.

PLATFORM, 10 YILDAN UZUN MÜDDETTİR BİRİNCİ KERE ABONE KAYBETTİ

Netflix bu yıl 10 yıldan uzun müddettir birinci kere abone sayısının azaldığını açıklamış ve yüzlerce kişiyi işten çıkarmıştı. Şirket payları, abone sayısında yaşanan düşüş sonrası Nisan ayında yüzde 30’dan fazla bedel kaybetmiş ve şirketin borsa bedeli 50 milyar dolardan fazla düşmüştü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir